• Maandelijks stuurt CollectMasters u een afrekening, in deze afrekening is zichtbaar wat er voor uw vereniging aan gelden is ontvangen op onze rekening.
  • Uiteraard verwerken wij ook de tussentijdse facturen, bijvoorbeeld de rode en/of gele kaarten welke betaald moeten worden door de leden.
  • Wij willen de vereniging volledig ontzorgen middels het wegnemen van de communicatie omtrent de ledengelden. Dit zullen wij in alle communicatie duidelijk zichtbaar maken. Wij zullen duidelijk een emailadres communiceren, waar uw leden naar toe kunnen mailen bij voor eventuele vragen. Wij vragen uw medewerking om een ruimte op de website beschikbaar te stellen, waar deze gegevens ook zichtbaar zullen worden gemaakt.
  • CollectMasters factureert de maandelijkse bijdragen ten alle tijde vooraf per maand.
  • CollectMasters gaat een samenwerking aan voor 12 maanden welke na die periode opzegbaar is voor beide partijen, met een opzegtermijn van drie maanden.
Vrijblijvend informatie aanvragen
Heeft u een vraag over één van onze diensten? Neem contact op via onderstaand formulier of bel 0345-505300