De betaling is bij ons aangekomen

Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze diensten en procedures.

bergen met een weg

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een uitgebreide lijst met veelgestelde vragen en antwoorden over sociaal incasseren en de diensten van CollectMasters.

Waarom ontvang ik nog steeds berichten over mijn incassodossier ondanks dat ik al betaald heb?

Indien het gehele incassodossier is voldaan ontvangt u altijd van ons een bevestiging van de ontvangen betaling en het sluiten van uw dossier. Echter kan het voorkomen dat de betalingen het door ons verstuurde bericht over een openstaande vordering soms elkaar kruisen. Indien u berichten van ons blijft ontvangen of u twijfelt of de betaling goed is aangekomen neem dan contact op met onze helpdesk. Wij raden aan ons in dit geval te mailen met uw betaalbewijs zodat wij uw email gelijk in behandeling kunnen nemen. U kunt mailen naar info@collectmasters.nl.

Kan ik voor mijn openstaande vordering ook gebruik maken van een betalingsregeling?

Het is zeker mogelijk om een betalingsregeling te treffen met ons indien het voor u niet mogelijk is om in één keer het gehele bedrag te betalen. Het aanvragen van een betalingsregeling kan op verschillende manieren:

1. Door te bellen naar het telefoonnummer 0345 – 50 53 00 in de brief/ e-mail of SMS. Zo krijgt u gelijk een van onze medewerkers van de helpdesk aan de lijn.

2. Door te mailen naar info@collectmasters.nl

Wij raden aan om zo spoedig mogelijk ons te contacteren betreffende uw openstaande vordering. Doormiddel van het starten van een betalingsregeling kan uw betalingsachterstand zo snel mogelijk worden opgelost.

Wat als ik mijn schulden niet meer kan betalen?

Als u zich in een situatie bevindt waarin u uw schulden niet meer kunt betalen, begrijpen wij dat dit erg zwaar kan zijn. Het is belangrijk om actie te ondernemen om verdere problemen te voorkomen. Neem zo snel mogelijk contact met onze helpdesk op. Wij bieden ondersteuningen kunnen samen met u kijken naar mogelijke oplossingen, zoals het treffen van een betalingsregeling of het bieden van advies over hulpinstanties die u verder kunnen helpen. Bovendien onderhouden wij nauw contact met onze opdrachtgevers, waardoor wij vaak als bemiddelaar kunnen optreden. We analyseren zorgvuldig de oorzaak van uw betalingsachterstand, voeren open gesprekken met u en houden rekening met relevante wet -en regelgeving.

Op onze website vindt u tevens hulp en informatie die u kan ondersteunen bij het beheren van uw financiële situatie.

Hoe kan ik een wijziging in mijn persoonsgegevens doorgeven bij CollectMasters?

Als u een wijziging wilt doorgeven in uw persoonsgegevens, kunt u dit doen door contact op te nemen met onze helpdesk. U kunt ons telefonisch bereiken via 0345 – 50 53 00 of via e-mail info@collectmasters.nl. Onze medewerkers helpen u graag verder met het bijwerken van uw gegevens. Het is belangrijk dat uw gegevens actueel zijn, zodat wij u op de juiste manier kunnen blijven informeren en ondersteunen.

Wat kan ik doen als ik het niet eens ben met mijn incassodossier?

Wanneer u het niet eens bent met het incassodossier of de grondslag van de openstaande factuur, kunt u bezwaar maken. Dit doet u door telefonisch contact op te nemen via 0345 – 5053 00 of door te mailen naar info@collectmasters.nl. Indien u gebruik maakt van de mail ontvangt u direct een ontvangstbevestiging zodra wij uw bezwaar hebben ontvangen, daarnaast zullen wij binnen 6 werkdagen inhoudelijk op uw bezwaar reageren.

Door op "Accepteren" te klikken, stemt u in met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en ons te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.